Rosa lack Face Stockholm

I veckan lackade jag naglarna med ett ny- och impulsinköpt lack från Face Stockholm. Jag gick in i butiken bara för att titta och upptäckte deras skålar med prissänkta produkter. I en av skålarna hade de utgående nagellack för 20 kr så jag tänkte att det var värt att riskera gå på en nit.

Och det gjorde jag. Jag fastnade för ett rosa lack med lite glitter i, tyvärr vet jag inte lackets nummer/namn eftersom det fallit bort från flaskan. Färgen passar inte min hudton särskilt bra, det hade nog passat bättre för någon med Nicole Kidmans fina hy. Jag tycker att lacket håller normalbra; efter tre dagar är det lite avskavt längs nagelkanten, men i övrigt likadant som när jag målade.
Lacket blev en donation till syster som gladeligen tog emot det.

Två lager rosa nagellack från Face Stockholm med ett lager överlack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0