Ett år!

I helgen firar A och jag vår första bröllopsdag. Ett helt år har gått sedan vårt minnesvärda bröllop.

Vi har bokat en "slottsweekend" på Rånäs slott och jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli härligt att få tid att umgås och koppla av med den jag älskar. I vardagen finns det sällan tid till avslappnat umgänge utan hushållssysslor, vardagsrutiner och måsten tar över. Just nu är det främst renovering och planering av renovering som upptar vår tid.

Vi slutar lite tidigare idag, lämnar katten hemma och kör till slottet som ligger mellan Norrtälje och Uppsala. Jag hoppas vi hinner njuta av deras relaxavdelning innan vi ska avnjuta middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0