Flexledig

Idag har jag tagit flexledig för att vila upp mig lite.
Det har varit ganska intensiva veckor eftersom vi jobbat på dagarna och renoverat på kvällar och helger för att hinna klart allt före inflyttningsfesten. Dessutom var min kollega sjuk förra veckan, så det var mycket att göra på jobbet.

Det började med en skön sovmorgon med Cookie bredvid mig och en lång frukost med reklam- och regional tidningsläsning. Sedan har det inte blivit så mycket vila; typiskt mig.
Jag har gått igenom postorderkataloger, letat flygbiljetter Hongkong-Osaka, tvättat, diskat, rensat Cookies låda...

Det är snart dags för lunch. Sedan lite annat att göra som dammsuga vardagsrum och tvättstuga och eventuellt rensa lite i rabatterna samtidigt som jag rastar Cookie i trädgården. Därefter blir det vila i form av läsning i soffan och eventuellt fotbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0