Försenad pga...

Som present till A till vår första bröllopsdag hade jag beställt en present via internet från ett danskt. Företaget var hjälpsamt, men trodde inte att den skulle hinna fram i tid. Jag beställde under deras semesterstängning och bara knappt en vecka före jag behövde den.

I tisdags fick jag ett mejl om att presenten skickades. Företaget hade ordnat presenten snabbare än förväntat; en förhoppning tändes om att presenten ändå skulle komma fram i tid.

I torsdags fick jag avi från Posten. Paketet hade kommit fram och fanns att hämta...på Företagscenter...långt bort någonstans. Varför kom den inte fram till den vanliga utlämningsbutiken i centrum? Företagscenter tidigare och har inte heller öppet på helger. Så det fanns inte en chans att jag skulle kunna hämta ut paketet före helgen.

Vi har fortfarande inte kunnat ge varandra våra presenter. Det får bli imorgon kväll efter att vi hämtat ut paketet.

Dåligt Posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0