Räddare i nöden

Vissa morgnar är Mac Studio sculpt concealer min räddare. Utan den skulle jag se ut som en zombie i en skräckfilm.

Den täcker mina mörka ringar under ögen utan att jag ser sminkad ut. Dessutom sitter den hela dagen fram till sent på kvällen utan förändrat resultat. Man ser alltid fräsch ut och behöver inte tänka på det.
Möjligen är min concealer en nyans för ljus nu på sommaren när jag har fått lite färg i ansiktet. (Jag har nyans NC20.)

Det enda dåliga är att burken är lite onödigt stor och tung i förhållande till innehållet. Det är en liten glasburk som är en tredjedel så stor som den behöver vara och därför tynger en del i sminkväskan.

Jag har ännu ingen concealerpensel, så jag använder foundationpenseln som egentligen är lite stor, men det är smidigare än att använda fingret.


Mac Studio sculpt concealer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0