Sån liten skillnad

Igår kom jag hem lite tidigare efter jobbet. Jag fick lite gostid med Cookie som äntligen börjar finna sig till ro i huset. Han får gå ut i koppel som vi fäster i altandörren. Han får sitta i det öppna sovrumsfönstrets karm och titta ut. I söndags rymde han från fönstet, men kunde egentligen bara gå runt på taket över farstun. Vi lyckades locka tillbaka honom med godis. Nu vill han inte rymma därifrån längre.

Jag fick även tid att måla naglarna. Det blev ett lager baslack, mitt nya Orly Bonder, som ska ha "gummerande" effekt så att nagellacket fäster bättre. Syster köpte detta till mig i Riga. Det gav en jämn och fin halvmatt yta. Därefter ett lager av mitt gamla China glaze Innocence.


Orly Bonder baslack.
(Antagligen gammal förpackning eftersom flaskan är annorlunda i de svenska affärerna.)


Tänk att man kan känna sig så fin av nagellack och dessutom helt naturlig look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0