Skynda, skynda!

I torsdags fick vi veta att sängen levereras redan på onsdag, så vi fick lite bråttom, men även motivation och ork att jobba i helgen. Vi tapetserade klart och la nästan hela golvet. Nu återstår att lägga de sista brädorna av golvet och att spika fast socklar i den delen av rummet där sängen ska stå.

Jag insåg att vi ändå inte kommer kunna sova i sovrummet eftersom vi inte har köpt mörkläggning än. Jag behöver mörker för att kunna sova.
Dessutom saknar vi lakan till den nya sängen. Vår gamla säng är 140 cm bred medan den nya är 180 cm. Jag skulle vilja ha nya lyxiga lakan till sängen. Men under tiden kanske det går att använda de gamla lakanen? De är rätt breda.

Det ska bli skönt med en större säng. Egentligen är det inte A och jag som behöver en större säng, utan det är Cookie som behöver det. Han lägger sig gärna mellan oss och ibland på tvären så varken A eller jag får plats. När den nya sängen kommer borde vi alla tre få plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0