Sista pulsen

Igår var jag och tränade för sista gången denna termin. Det var puls för sista gången, om inte för alltid så i alla fall för många månader framöver.

Det kändes lite vemodigt att göra passet en sista gång eftersom jag har lärt mig att älska passet. I början hade jag verkligen svårt för det; passet var jobbigt, men det berodde på att man hade fullt sjå med att hänga med i alla rörelser. Efter halva terminen satt rörelserna något sånär och jag kunde ta ut mig rejält på måndagseftermiddagarna.
Jag såg ofta fram emot passet. Antagligen bidrog även ledaren för passet till att jag tyckte om det så mycket. Hon har alltid varit jättebra; glad, energisk och med attityd.

Nu blir det ingen träning; varken motion eller styrka, på några veckor framöver. Jag ska inte tänka på hälsan bara på att äta gott och njuta.
Det ska bli intressant att se hur kroppen förändras och mycket jag går upp i vikt under tiden som vi är bortresta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade ingen aning om du hade en blogg, men jag täbker sätta upp den pâ min läslista. Jag har inte hunnit läsa sâ mycket än men jag ska läsa in mig här. Vart ska ni resa nâgonstans? Jobbigt med att lämna bort katten, jag tycker inte om att resa ifrân katten men ibland mâste man ju det.

Nu ska jag kika vidare här i din blogg!

2010-12-15 @ 15:46:37
URL: http://mesrevesblancs.blogspot.com
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Du har säkert redan funnit svaret på din fråga när du läste vidare i min blogg. Vi åker i alla fall till Hongkong och Japan tillsammans med min familj över jul och nyår. Ska bli skönt med ledighet!

2010-12-15 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0