Det ligger i generna

Det kanske inte är så konstigt att jag hade svårt att packa i söndags; ingen av mina föräldrar hade börjat packa när vi åt middag hos dem i onsdags. Och inte min syster heller. Det ligger helt enkelt i mina gener!
A var den enda som hade börjat packa, men det gick ju inte helt lätt för honom heller.

När jag frågade mamma om hon hade börjat packa svarade hon nej, men sa även att vi är annorlunda och inte packar så tidigt. Och det stämmer väl helt enkelt...? Jag har alltid före alla mina resor packat en dag före avresan.

A funderar på hur många skjortor han ska ta med sig. (Värt att påpeka: han inte brukar ha skjortor på sig till vardags.) Jag hade inte tänkt ta med mig några finkläder alls. Jag tror inte att det egentligen kommer finnas någon anledning att klä sig fint eftersom vi varken kommer att fira jul eller nyår på något särskilt sätt. Mamma tyckte att jag kunde köpa nytt om jag skulle behöva kläder i den kategorin. Det tycker jag är den bästa lösningen på problemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0