Annorlunda vardagkväll

Igår kom svärmor och svägerska på besök till Stockholm. Det var jätteroligt att ses, prata och äta middag.

De var och shoppade tillsammans med A på Forum Nacka under dagen. På kvällen åkte vi till Sickla köpkvarter. Det är praktiskt när affärerna stänger kl. 20 så att man hinner shoppa efter jobbet. Jag hittade en svart klänning med vita prickar till 70 % rabatt som jag inte kunde motstå. Det fanns även en del andra fina klänningar, men det känns inte rätt att köpa klänningar, som visserligen är fina, men som man inte behöver och fortfarande kostar ganska mycket.

Det blev sen middag hemma och bläddrande i fotoalbum innan vi la oss.
Jag fick Biotherm Lait de douche i sen födelsedagspresent. Lyx att unna sig om kvällarna efter att ha renoverat?

Tyvärr kunde vi inte erbjuda en skön natts sömn. De fick sova skafföttes (skrivs tydligen så enligt SAOL) i soffan, som tur är soffan lång, så de behövde förhoppningsvis inte trängas alltför mycket. Dessutom var Cookie som vanligt aktiv tidigt på morgonen, så han började jama när det fortfarande var mörkt. Lite senare på morgonen, men fortfarande tidigt, gick A och jag upp för att gå till jobbet.
Nästa gång vi har långväga gäster hoppas jag att vi har ett gästrum att erbjuda i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0