Ännu en boklös sommar

Före varje sommar tänker jag att jag ska läsa böcker under sommaren, men nästan lika många somrar blir det inte av. Och inte heller denna sommar.

Denna sommar var målet att åtminstone läsa de populärvetenskapliga tidningar som A prenumererar på, Illustrerad vetenskap och Allt om historia. Vi har en hög av tidningar liggande som jag inte har hunnit läsa. Meningen var att jag skulle läsa på sommarstället i Karlskrona, men där hann jag bara läsa en enda tidning. Och nu är jag inne på nummer två.

Jag har även länge velat läsa fortsättningen på Snabba Cash av Jans Lapidus, Aldrig fucka upp, men inte heller det ser ut att bli av på ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0