Förfall

Sedan vi flyttade in i huset har det knappt funnits någon tid att lägga på mig själv. Inga rutiner hinner följas utom de dagliga. Så naglarna växer au natural, fötterna får förhårdnader och jag är glad om jag får tvätta håret... Det känns nästan som om jag förfaller. Det kommer ta tid innan jag är tillbaka till mitt forna jag. Jag är glad om vi ska utanför tomten och jag får sminka och göra mig fin. Idag ska vi åka runt till flera bygg- och inredningsbutiker så jag ska strax göra mig fin.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Typ precis som att ha småbarn..

2010-07-25 @ 10:36:50
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Ja, antagligen... Målade naglarna när semestern började och har fortfarande inte tagit bort det. Ser verkligen hemskt ut. Kanske borde ta med mig nagellacksborttagningen till jobbet. Känns som man har mer tid här, än hemma...

2010-07-26 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0