Längsta shoppingrundan någonsin

Igår kom en väninna till mig på besök. Vi fikade lite och pratade. Efter att hon hade gått hann vi inte göra mycket innan det var dags att göra oss i ordning för after work som en annan kompis till mig hade ordnat.

Idag var vi på "rek-runda" på bygg- och inredningsbutiker. Det blev en lång runda; vi åkta ca. kl. 10 och var inte hemma förrän efter kl. 20.
Egentligen skulle vi mest titta och jämföra priser så att vi vet vad vi ska ha och var vi ska handla t.ex. när vi väl byter lamkknappar och dörrhandtag. Men vi köpte även lite inredning till badrummet på undervåningen, lite Ikea-saker, dricksglas (eftersom alla glas har en tendens att stå odiskade i diskmaskinen när man behöver dem), fina kuddar till den nya sängen som vi också köpte. Den kommer om 4-6 veckor, så då ska väl stora sovrummet stå klart. Sovrummet kommer att se lyxigt ut...hoppas jag.

Imorgon har vi inga särskilda planer så då hoppas jag att vi kommer någon vart med sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0