Mitt livs andra ögonkräm

När jag fyllde 25 år var det dags att införskaffa livets första ögonkräm. Det dröjde ganska länge innan jag faktiskt köpte krämen. Ögonkrämer är ganska dyra produkter så jag gick till apoteket för att köpa en inte alltför dyr kräm. Det blev CCS ögongel.

Idag använder jag Biotherm Aquasource ögongel som jag fick som gåva vid köp av ansiktskräm för rätt länge sedan. Den känns lätt och går snabbt in i huden, till skillnad mot CCS ögongel som bildade en tunn hinna på huden som gjorde att man inte kunde sminka sig runt ögonen. Jag märkte inte heller någon effekt av CCS ögongel. Biotherm Aquasource har minskat den första antydan till fina linjer som jag hade och även dämpat de mörka områdena som jag har under ögonen.

Biotherm Aquasource ögongel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0