Redo för sommar 2010

Det blir nog ingen beach 2010 än. Jag är en badkruka och badar sällan i Sverige, men förhoppningsvis blir det beach 2010 senare i år.

Gårdagens träning blev säsongens sista. Nu går jag på semester och kommer jag inte träna förrän efter semestern.

Säsongens träning har varit ganska tung. Jag tycker att jag aldrig riktigt kommit tillbaka efter alla förkylningar, m.m. Men kroppen ser faktiskt ut att vara i trim och konditionen är något bättre. Rent träningsmässigt borde jag vara i min bästa form någonsin egentligen eftersom jag svettas fort och mycket. Det sägs ju att det är de vältränade som gör det. Eller är det bara en tröst för oss som gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0