Ännu ett år har gått

Igår fyllde jag år, 27 år.

Jag har svårt att känna att jag är en vuxen person, vilket jag antagligen bör betraktas som vid detta laget. Samtidigt har jag alltid varit lillgammal på något sätt och tagit ansvar tidigt. Nu när jag närmar mig 30 bör jag även inse jag även att jag faktiskt ÄR vuxen.

Gårdagen passerade ganska stillsamt. Att fylla år mitt i sommaren innebär alltid att vänner och ibland även familj är bortresta.
Det blev en halv dags jobb; A spikade på med fasaden och jag städade inomhus. På eftermiddagen hade jag bjudit in syster och vänner på tårta och om det var fint väder bad och strandhäng vid sjön. Det var bara en vän som kunde dyka upp och eftersom det inte var särskilt fint väder blev det bara en promenad till sjön innan det var tårtdags.
På kvällen blev det middag på Den gamla och havet, mycket fisk och skaldjur såklart. Jag tog en pasta med skaldjur, den var jättegod. Däremot tyckte jag att desserterna som de andra beställde inte var särskilt speciella. Jag tyckte att restaurangen inte riktigt levde upp till förväntningarna.

Jag fick en luftballongstur av A. Det har jag alltid velat åka, särskilt över Stockholm som är så vackert. Jag fick nagellack av min vän; förhoppningsvis får jag tid att använda dem snart. Av syster fick jag en shoppingrunda på Forum Nacka, när jag nu har tid för det...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh har du fyllt år! Superstort grattis och förlåt för att jag inte hade en aning!



Puss o kram!!!!!!

2010-07-25 @ 10:34:34
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Tack så mycket och det gör inget! Jag brukar inte fira min födelsedag något särskilt.

2010-07-26 @ 08:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0