En lite annorlunda söndag

Tidigt i morse åkte A till Arlanda för att åka på kurs i USA. Jag och Cookie låg kvar i sängen med förhopppning om att kunna somna om och få lite sovmorgon.

Senare på förmiddagen mötte jag syster. Så fort jag fick veta att A skulle vara bortrest och att syster skulle vara tillbaka från Riga hade jag fått henne lova att följa med på eventuella visningar.
Egentligen var det bara en visning vi skulle gå på, men igår hittade vi ett till intressant objekt inte så långt ifrån. Jag hade trott att jag hade sån tur att det bara var en visning som vi skulle gå på. För syster, som inte tröttnat på visningar än, var det bara trevligt att få följa med och hon hade nog inte alls haft något emot att gå på fler visningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0