Tjejmiddag hos mig

Ikväll har har jag bjudit över två tjejkompisar från skoltiden. De två andra nära kompisarna av de tre som har varit utomlands allra mest sedan gymnasiet. Ända sedan vi gick ut nian har vi hållit någorlunda kontakt med varandra, så vi känner varandra ganska väl.

Det blir fiskrätt allt-i-ett med lax, ett recept som jag hittade i DN för ett par veckor sedan. Jag och A gjorde den då för några veckor sedan och jag tyckte att den var jättegod, mycket citron och timjan. Denna maträtt passar väldigt bra ikväll eftersom mina kompisar är vegetarianer, men de äter fisk.

Ska bli jättekul att ses. För cirka en månad sen sågs vi hemma hos en av dem. Så det kanske blir en stående månadshändelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0