Välkommen till min blogg!

Min blogg kommer att handla om livet, eller för att vara mer exakt; mitt liv.
Mitt liv är min älskade make sedan 7 månader, A, vår gosiga katt, Cookie (har inget med namnet på bloggen att göra), min fantastiska syster som är ett år yngre än jag, mina underbara vänner och allt jag fyller min tid med.

Jag är en kvinna på 26 år, född och uppvuxen i Stockholmsområdet, och bor för närvarande i en förort till Stockholm. Jag arbetar heltid i centrala Stockholm.

Jag älskar språk, resor och god mat. Jag är mycket intresserad av film, smink och hudvård. Jag är allmänt intresserad av böcker, heminredning, design, välbefinnande, matlagning, träning, kost och hälsa. Och något intresserad av ekonomi. Dessutom har jag alltid något pysselprojekt på gång. Det är alltså sånt som jag kanske kommer att skriva om i bloggen.

Jag bloggar för att jag älskar att skriva och jag kommer att fortsätta så länge som jag tycker att det är roligt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin blogg. Gillar dina intressen. Dom är lika mina. Vi borde ses oftare. Ni får flytta närmare oss så att det blir enklare. Puss o kramen vännen!

2010-03-10 @ 08:48:46
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Tack! Den tog lång tid att göra, men samtidigt var det jättekul och lärorikt.

Tyvärr ser det ut som vi kanske kommer att flytta norr om stan (eller kanske Nacka), men vi kan ju träffas ofta ändå. Mest att man inte vill störa dig i graviditeten. Du verkar ju inte ha det helt lätt...

Kramar!

2010-03-10 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0