Äntligen är håret normallångt igen

Igår var jag äntligen hos frisören!

Jag sparade långt hår till vårt bröllop, men efter det skulle jag klippa kort. Det blev inte av, däremot var jag hos frisören i vintras och klippte av 15 cm av håret eftersom jag inte visste hur jag ville ha det, men det blev ändå längre än mellanlångt.
Nu har det nästan blivit sommar och då vill jag kunna sätta upp håret för att få det "ur vägen" när det är varmt eller t.ex. när vi bygger. Så denna gången blev jag av med den långa kvasten och det blev mellanlångt (som jag brukade ha det förut).

Det var en kollega som tipsade om frisören, Ingela på Duon. Hon har tipsat om henne på jobbet för flera går hos henne, bl.a. min chef. Och jag blev jättenöjd. Jag fick uppklippt mellanlångt hår med etapper fram. Jag trivs jättebra och flera (både kvinnor och män) har sagt att det är fint.

Kommentarer
Postat av: Caroline

vill se resultatet! nyfiken

2010-05-27 @ 07:06:13
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Bara att bestämma en tid för lunch ;-)

2010-05-27 @ 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0