Flyttförberedelser

Idag har vi varit och tittat på huset för andra gången, och vi har inte ångrat oss. Däremot inser vi att vi har mycket att göra, men förhoppningsvis ska det gå bra om vi tar det lugnt och inte gör allt på en gång.

Än så länge kan vi inte göra så mycket inför flytten.
Jag har klistrat in alla fotona som jag framkallade sist i fotoalbumet, så nu finns det inga lösa foton som kan försvinna i flytten. Jag har även packat ner fotoramarna i min byrålåda.
Vi har kastat alla huskataloger som vi hade samlat ihop (en hög på ca 30 cm). Vi har inte så mycket övrigt att rensa ut eftersom vi har undvikit att samla på oss saker då vi hela tiden vetat att lägenheten är ett temporärt boende.

Det enda som än så länge återstår är att packa ner vinterkläderna i lådorna som står på garderoberna. Nästa helg, när vi har tillgång till bil, ska vi ska skaffa flyttkartonger, då kommer vi kunna göra mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0