Lite fler visningar...

...men inte så många som jag trodde.

Förra året var vi på visningar 17 dagar, då ingår hus- och lägenhetsvisningar samt tomtbesök och en tomtvisning.
Jag var lite bättre på att skriva upp husvisningarna förra året så det går att komma fram till att vi tittade på sju hus.
Däremot har jag inte skrivit upp hur många lägenheter vi tittade på. Ofta blev det tre per dag då vi var på visningar, sällan bara en. Jag gissar på att vi var på ungefär 2,5 visningar per dag, då blir det 17 visningar totalt.
Vi tittade nog totalt på ca. 8 tomter/tomtområden.

Det blir totalt 32 visningar förra året.
Egentligen inte så många visningar, men när jag bläddrade i kalendern upptäckte jag varför. Vi, särskilt jag, hade mycket att förbereda inför bröllopet. Det var mässor, inköp, klänningsprovningar, guldsmedsbesök, pyssel med kort, m.m...

Kommentarer
Postat av: A

Vi har inte varit sysslolösa sen vi flyttade till Stockholm i varje fall :-)

2010-05-21 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0