Många visningar...

Igår på tunnelbanan hem (och eftersom jag läst ut gårdagens Metro) roade jag mig med att räkna hur många dagar vi gått på visningar. I min kalender har jag skrivit upp när vi har gått på visningar; det blev 18 dagar med visningar under årets första 15 veckor.

Jag har däremot inte skrivit upp vilka eller hur många visningar det var. Det varierade mellan en och tre visningar. Jag skulle gissa på att snittet i alla fall skulle bli 1,5 visningar per dag vi var på visning; det skulle i så fall bli 27 visningar bara i år.

Om jag hinner ikväll ska jag kolla förra årets kalender och se hur många visningar vi gick på då. Roligt att veta, men inte särskilt viktig information.

Kommentarer
Postat av: Caroline

OJ många visningar! jag vill bara lämna ett avtryck här och visa att jag läser även om jag inte hinner kommentera så ofta. Kram.

2010-05-20 @ 15:18:04
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Ingen fara, förstår att det är mycket för dig just nu.



Det blev en del visningar i alla fall...

2010-05-20 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0