Nästan slut

Flera produkter i badrumsskåpet håller på att ta slut. Tuber och flaskor står upp och ned och tuber är ituklippta.
Genom att klippa itu dem räckte Mary Kay TimeWise 3-in-1 Cleanser ännu en vecka och Biotherm Aquasource har räckt en vecka och kommer att räcka minst en vecka till.


Den nya TimeWise 3-in-1 Cleanser har även en ny förpackning, men innehållet ska vara det samma. Jag tyckte att den nya kändes lite lättare i konsistensen, men det kanske beror på att den är nyöppnad...


Den nya Aquasource som står på hyllan och väntar på att bli öppnad har också en annan förpackning, en burk.

Däremot kommer CCS ögongel och Nivea Gentle waterproof eye make-up remover att bytas ut mot andra produkter.

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror att det beror på att den är nyöppnad. Jag vet inte... jag har samma och jag tycker att formulan är identisk. Tror inte dom skulle säga att det är samma om det inte är det.

Det är häftigt att du har så många produkter! Jag köpte bananbalsam till håret på body shop. Det tyckte jag var nice!

2010-05-28 @ 08:45:22
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Jodå, det är säkert samma innehåll. Den kändes bara lite annorlunda.

Har jag så många produkter? Det känns inte så, men när jag ställer fram allt ser det verkligen mycket ut.

Jag hade en flaska bananshampo när jag var yngre. Jag var inte så förtjust eftersom det luktade så mycket. Kändes som att ha banan i håret. Fast jag kan tänka mig att banan är bra som balsam.

2010-05-28 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0