Oregelbunden träning

Eftersom det är halv arbetsvecka för mig valde jag att träna idag då måndagar på jobbet är lite hektiska och det skulle ha varit fyra dagar sedan jag tränade sist om jag hade tränat som planerat.

Förra veckan tränade jag i måndags trots att jag var ganska förkyld. Jag är inte särskilt van vid att vara sjuk så när jag är sjuk "glömmer" jag bort att jag inte ska träna. Sent på eftermiddagen kom jag på det och då var det för sent att avboka träningspasset. Men jag tränade försiktigt och tog inte i allt jag hade.

Jag skulle även träna i fredags, som sagt, men efter övernattning borta med jobbet och lite utmattande hemresa samt att det var en del att göra när vi kom tillbaka till jobbet så hoppade jag över träningen.

Dagens träning gick rätt bra, men eftersom det var en vecka sen sista träningen tog jag det lite lugnare än vanligt. Vilket resulterade i mindre svett än vanligt.

Nu blir det resa till Prag över helgen så nästa träning blir om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0