Sommar-look!

Nu när det har varit somrigt några dagar har jag bytt ut lite av det ordinarie sminket i sminkväskan. Nu använder jag gärna guldiga/bronziga toner.

Asken med ögonskugga är densamma, The body shop Shimmer cubes palette 06, och jag använder fortfarande den mörkt bruna skuggan (uppe till vänster), men i stället för att använda den rosa skuggan (nere till vänster) för att sudda använder jag den guldbronziga skuggan (uppe till höger).

Istället för mitt vanliga rouge, Face Stockholm Blush-on Delightful, använder jag bronzern som jag köpte på Sephora i Prag, Too faced Beach bunny. Den passar min hudfärg mycket bra och när jag applicerar den under kindbenet ser den lite ut som rouge, men mycket mer naturligt och jag slipper den fake-röda nyansen som rouge gärna har på mig.

Dessutom har jag den senaste tiden lackat naglarna med mitt guldiga lack, Nouba 9.

The body Shop shimmer cubes palette 06, Too faced Beach bunny och Nouba 9.


Nu saknas bara den guldiga bikinin (om jag hade haft någon)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0