16 792 steg

(inkl. 3 600 steg som fysisk aktivitet)

Måndag 8 november

Vad mycket jag gick igår! Det kändes inte ens, så egentligen är det säkert lätt att komma upp i ett bra antal steg, men det beror ju på tid, jobb, m.m.

Pulsträningen igår kändes hård; redan efter halva passet var jag trött. Jag tror att det beror på att jag var trött i allmänhet. Långhelgen gav inte lika mycket vila som tänkt.

Sista veckan i stegtävlingen! Det känns skönt. Jag har känt mig som en dålig människa när jag inte haft tillräckligt många steg på stegräknaren vid dagens slut. Men då kan jag ändå ha renoverat vardagsrummet en hel dag, och det är också jobbigt. På något sätt har stegräknaren känts begränsande och så är det antagligen inte tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0