Nya möbler

Tidigare i veckan fick vi äntligen meddelande om att vår fåtölj till biblioteket/arbetsrummet kunde hämtas i butik! Nästan nio veckor efter vår beställning...

Så igår efter jobbet åkte vi till Denny's home för att hämta vår Lamino. När vi var på väg från butiken ringde de från Stalands för att meddela att våra sängbord kunde hämtas. Det var nästan åtta veckor sedan vi beställde dem. A släppte av mig och Laminon hemma och körde till Stalands för att hämta sängborden.


Lamino i vår läshörna.


Jag provade att sätta Cookie i fåtöljen för att se hur han reagerade; om han skulle lägga sig till rätta eller sätta sina klor i fårskinnet. Som syns på bilden så blev det första. Han myste gott och blev missnöjd när A lyfte upp honom i sin famn.
Laminon är superskön. Tyvärr är rummet lite för trångt för att även ha fotpallen och dessutom var fåtöljen redan dyr... Men vi ska ju ha den tills vi dör!


Sängbord på plats bredvid sängen.


Jag har använt golvet som sängbord sedan vi flyttade in i huset och lamapn har stått på golvet någon månad så det känns så himla bra nu när sängbordet äntligen är på plats. Och så snygg!
A har också en på sin sida av sängen såklart!

Kommentarer
Postat av: A

Nio månader väntade vi väl inte på Laminon, även om det kändes länge :-) Skönt att börja få ordning på möblemanget i varje fall

2010-11-04 @ 13:01:23
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Hade både bråttom och tankarna på annat håll visst... Det vi hakar upp oss på i varje rum verkar vara taklampa?!?

2010-11-04 @ 13:22:21
Postat av: Christina Hultgren

Vilken fin fåtölj. Jag har i många år önskat mej en sådan dom är ju så fina. Tack för att jag fick låna Andreas några dagar i helgen. Vi saknade dej!!! Men det ska bli mycket roligt att få träffas nu till helgen. Välkomna och kör försiktigt.

2010-11-04 @ 14:02:00
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Du får gärna komma och sitta i den när du känner för det;-)

Jag lånar gärna ut A till dig. Det var nog tur att jag inte följde med; hade inte varit roligt att vara sjuk i London.

Tack för att vi får komma och våldgästa i helgen!

2010-11-04 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0