2 653 steg

Söndag 24 oktober

Fortfarande pinsamt! Men vi rev fortfarande tapeter.
Som tur var blev det ett besök hos Caroline på kvällen och husesynen bidrog säkert till lite fler steg.

Undrar om det kommer att vara så få steg varje helg...
I helgen ska A resa bort så då kommer jag säkert stanna hemma för att pyssla med huset och det blir ju inga steg av det. Väderprognoserna för helgen (än så länge) visar även väder för trädgårdsarbete så om jag orkar så ska jag försöka göra i ordning lite mer där ute.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska A bort igen? Vad han reser? Jobbet igen? Boooring för dig antar jag?

tack för länkandet till min eminenta blogg haha ;)



kraaam

2010-10-26 @ 09:55:32
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Ja, i helgen ska han åka bort med sina syskon och mamma. Var får jag avslöja senare; det är en present för svärmors 50-årsdag.

Det är alltid tråkigt när han åker bort från mig. Sån tur är är Cookie bra sällskap och det finns alltid något att pyssla med hemma.

Kram!

2010-10-26 @ 10:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0