Hållbart

När jag fyllde år fick jag utöver Moisture mask även en ask med med små Depend-nagellack av min kompis.

Tre lack är olika rosa nyanser som passar bra till sommaren. Tyvärr har jag inte hunnit använda dem eftersom det inte var någon idé att måla naglarna när vi renoverade; det blev bara förstört ändå. Så de sparar jag till nästa sommar.

Det sista lacket är ett överlack, Quick & shine. Det har jag använt nu på sistone när jag haft tid att måla naglarna. Jag tycker att lacket är jättebra. När jag har hunnit med rutinen att måla ett lager över det färgade lacket varje dag har det gjort att det hållit längre än vanligt. Vanligtvis håller lacken inte särksilt länge på mina naglar.


Från vänster: Quick & shine överlack, tre lack av olika rosa nyanser. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0