Inpyrd i jordgubbar

Igår kväll hann jag lägga en ansiktsmask innan jag gick och la mig.

Jag fick Moisture mask ansiktsmask av en vän när jag fyllde år i somras.


Moisture mask med jordgubbar och vanilj.


Konsistensen är mycket lätt, lite för lätt i min mening, och den doftar starkt av jordgubbar. Den doftade så starkt att det en lång stund efteråt kändes som jag hade fått lite av ansiktsmasken i munnen.
Efter att ha sköljt bort masken kändes huden återfuktad, mjuk och fräsch, men inte så fräsch som den brukar kännas efter andra ansiktsmasker.

Sammanfattningsvis, en ansiksmask som uppfyller sitt syfte (att ge fukt), men som inte ger någon behaglig upplevelse på vägen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0