Vecka utan träning

Denna vecka blir det ingen träning.

I måndags hade jag med mig träningskläderna, men kände mig lite osäker på om jag skulle träna eftersom jag fick plötsliga hostattacker. De kom sällan, men jag kunde inte sluta hosta när jag väl börjat. Efter lunch avbokade jag träningen, men hoppades på att jag skulle kunna träna ändå. Det var tur att jag avbokade; det var så mycket att göra på jobbet att jag inte kunde komma ifrån.

Under hela veckan har hostan hängt kvar.

Igår var det jobbfest så jag hade tänkt träna idag, men halsen protesterar. Det kanske blev lite för lite sömn i natt och kanske LITE för mycket vin igår kväll...

Träningskläderna får fortsätta ligga kvar på jobbet så hoppas jag att det blir av nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0