Snart bruna ben

En annan sak som jag i förra veckan insåg inför bröllopet är att det äger rum tidigt på sommaren och att man inte har hunnit få någon färg än då.

För armarna och ansiktet är jag inte så orolig. Kanske kommer det att vara varmt någon helg innan dess och vi kan jobba i trädgården i bara kortärmat. Annars får armarna lätt färg, och de är inte helt bleka nu heller. Ansiktet har redan hunnit få lite färg för fräknarna syns redan tydligt.

Däremot är benen bleka (och håriga så det blir ingen bild här, haha). Benen är den kroppsdel som blir brun sist hos mig så där tänkte jag fuska. Jag har köpt Dove Summer glow beauty body lotion, för normal till mörk hud. Det är en hudkräm som gradvis bygger upp färgen. Jag vill inte ha solbrända ben, utan naturligt lite bruna ben. Det är därför jag inte är så förtjust i rena brun-utan-sol-produkter. Det ska bli intressant att se resultatet.


Dove Summer glox beauty body lotion


Tidigare har jag använt ACO Sunkissed body lotion, inför A:s pappas bröllop faktiskt. Jag tyckte att den gav minimal effekt. Benen blev lite brunare, men jag skulle önska att de kunde bli lite brunar denna gång.


ACO Sunkissed body lotion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0