Magen växer

Nu har jag inte tränat på över två veckor (skidåkningen ej inräknad) och jag insåg i förra veckan att magen börjar bli plufsig.

I början av juni ska vi gå på svågers bröllop så jag behöver verkligen ta tag i träningen nu för att hinna få fin mage och möjligen lite snyggare armar till dess. Jag känner verkligen inte för att gå på bröllopet och få frågor om jag är gravid!

På torsdag ska jag återuppta träningen igen och jag ska verkligen se till att träna två gånger varje vecka fram till sommaren om det går.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha.. du är ju så smal..Ingen kan på allvar någonsin fråga om du är gravid.. :)

Men träning e bra..

2011-04-12 @ 10:52:01
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Jag skulle själv tro att jag var gravid om jag inte kände på magen och insåg att allt bara är FETT! Så det är hård träning som gäller.

2011-04-12 @ 15:29:39
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0