Ur form

Även i måndags lyckades jag kravla mig upp ur sängen tidigt för att gå att träna.

Trots träningsvärk hade jag besätmt mig för att träna. I och med att träningspasset imorgon är inställt p.g.a. påsken och påskschemat blir nästa träning inte förrän nästa torsdag, så det var bra att jag kom iväg.

Det var ett ganska jobbigt pass eftersom mina ben värkte. Jag försökte kompensera genom att ta i mer från bålen och uppåt samtidigt som jag försökte ta det lugnare med konditionen och benstyrkan. Jag lyckades ta mig igenom, men är inte särskilt stolt över min prestation.

Det här med att komma i form till bröllopet i juni visar sig vara svårare än jag hade tänkt mig. Jag hoppas att kroppen tycker att även trädgårdsarbete och trädäcksbyggande är träning.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du kommer klara det galant!

Vi kanske kan köra lite ihop om det passar med våra scheman när jag kommer hem? Har själv börjat löpträna med mål att(på väldigt lång sikt)klara en halvmara på hyfsad tid. Inne på tredje veckan och vissa dagar går bättre än andra.

Kämpa på!

2011-04-21 @ 02:32:18
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Nja, jag är inte så säker eftersom det inte är så lång tid kvar och jag inte tränar fler än två gånger per vecka.

Skulle vara jättekul om vi kunde träna ihop när du är tillbaka! Men få mig inte att plåga mig igenom en halvmara;-)

2011-04-21 @ 09:28:53
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0