Asiatisk julbord...igen

I går var jag på julbord på East tillsammans med jobbet. Vi var även där förra året, men då hade jag inte börjat jobba på detta jobb än utan endast skrivit på anställningsavtal.

Maten på julbordet var lika bra som förra året så mer om det skriver jag inte mer om. Däremot blev jag något besviken på utbudet på dessertbordet. På restaurangens hemsida finns en meny på allt som serveras på julbordet, men bara ett par saker av det som skulle finnas på dessertbordet enligt menyn fanns. Det som fanns var givetvis också gott.

I år var det inte lika mycket kö och trängsel vid de olika borden och det var skönt. Med tanke på att vi bokade samma tid och nästan samma datum som förra året är det konstigt. När vi skulle gå var det dags för andra sittningen och det var mycket mer folk då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0