Underbara jul

Jag har haft en underbar jul med A och hans familj och släkt.
Det var en del stress vissa dagar för att hinna med allt och hinna träffa alla, men det var även några dagar med lugn och avkoppling.
Det var även en del mys, en del spel och tv - så mycket umgänge med de som vi inte träffar så mycket under resten av året.

En mysig jul och skön ledighet är till ända. Jag är tacksam för denna och kommande korta arbetsvecka och ser fram emot nästa resa/ledighet/umgängestillfälle.

Men nästa jul firas nog i Stockholm eftersom A har beredskap. Så då kan vi inte lämna närområdet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack till er också Alltid lika trevligt att få träffa dej o Andreas. Dagarna gick bara alltför fort. Hoppas vi kan ses snart igen.

Kram Christina

2012-01-02 @ 10:38:25
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Tack för att jag fick fiira jul med er och som alltid var det trevligt att träffa er! Jag hoppas vi ses snart någon gång i vår och att ni kan komma och fira jul med oss i år. Kram!

2012-01-02 @ 13:32:11
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0