Tapet till hallen

Jag har glömt att berätta att vi valde tapet till hallen för två veckor sedan. Jag visste vad jag ville ha; en tapet som så mycket som möjligt liknar den vi tapetserade med i hallen i lägenheten i Karlskrona.

När jag kom till tapetbutiken var A redan där och han hade valt ut ett par tapeter som han tyckte om, bl.a. samma tapet som vi hade i Karlskrona, så för mig var valet lätt.

Jag har haft svårt att beskriva tapetens färg tidigare. Den är enfärgad och nougat skulle jag nog kalla färgen.

Nu återstår att träffa målaren som ska tapetsera. Sen ska vi ev. köpa tapeten själva och då räkna ut hur mycket som behövs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är och mycket har ni ju redan hunnit med på huset. Hoppas att det löser sig med hantverkare som ju är ett släkte för sig. Längtar efter att få se allt ni har gjort om. Kanske det kan bli en tur för Anna o mej längre fram i vår. Kramar Christina

2011-02-21 @ 02:23:29
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Skönt att du säger det för just nu känns det inte som det händer någonting på huset. Vi har ju bott mindre än ett år i huset och redan hunnit en hel del.

Kom gärna och titta i vår! Gästrummet är ledigt, men inte omgjort.

2011-02-21 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0