10 blev 9 blev 8

Igår levererades de stolar som vi ska ha både till mat- och matsalsbord. Det skulle vara fem lådor med två stolar i varje.

Redan när jag lyfte den första kartongen misstänkte jag att den bara innehöll en stol. Och mycket riktigt, när A öppnade kartongen som tredje kartong fanns där bara en stol. Vi hade alltså bara fått nio av våra tio beställda stolar.

Lite senare började jag klä stolarna med överdragen. Då visade det sig att en av stolarnas ben var trasigt; en hel bit trä hade lossnat från den. Så av nio levererade stolar var en trasig.

Jag är ganska besviken på företaget. Vi betalade en del för stolarna och betalade även extra för hemleverans, då vill jag att ALLA stolar ska levereras HELA och fina fram till dörren. Jag hoppas att de kan leverera två nya stolar till oss snarast.


De nya stolarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0