Ansiktskräm med solskydd

När A åkte till USA bad jag honom att köpa bl.a. Clinique Even better moisturizer. Den kostar nästan hälften så mycket som i Sverige med den låga dollarn.

Jag hade länge funderat över vilken ansikskräm med solskydd som jag skulle investera i. Till slut valde jag denna kräm eftersom den ska jämna ut hudtonen. Jag föll även för deras reklam med de prickiga vaktelägg; precis så ser mina fräkniga kinder ut!


Reklam för Clinique Even better.


Krämens konsistens känns ganska fet, men när man väl applicerat den så tar huden upp den fort och huden känns bara marginellt fetare än med den vanliga ansiktskrämen (Biotherm Aquasource).

Jag tycker att min hudton blivit något jämnare och att fräknarna bleknat något, men är det kanske bara jag som inbillar mig?


En liten burk för att trolla bort fräknarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0