Århundradets bröllop?

Antagligen inte, men med tanke på alla förberedelser och turer fram och tillbaka innan det var dags kan man tro att det var så.

Svåger fick sin brud och det var en riktigt lyckad tillställning! Underbar miljö, god mat, uppsluppna gäster, underhållande tal och fantastiskt brudpar. Den kyrkliga ceremonin var lite för mycket för mig, men det är ju en högst personlig fråga.
Det jag saknar vid en kyrklig ceremoni är främst det personliga inslaget. Jag hade hoppats att brudgummen skulle hålla tal till sin nyblivna hustru under middagen, med inspiration av prins Daniels tal till Victoria.

För A och mig var det även ett trevligt avbrott i vardagen med en liten miniresa till Skåne och umgänge med familj och vänner. Semsterkänslan infann sig ganska fort och det kändes jobbigt att behöva gå tillbaka till jobbet, men snart är det semester på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst var det ett jätte fint bröllop. Vi hade också så jätte trevligt och strålande väder var det ju. Hälsn. Christina

2011-06-13 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0