Depend nr. 086

I veckan lackade jag naglarna med Depend nr. 086, ett av lacken jag fick i födelsedagspresent förr året.

Eftersom sommaren har kommit (även om det inte ser ut så utanför fönstret på jobbet just nu) så tänkte jag att det var dags att ta fram och prova sommarlacken.

Nr. 086 är ett ljusrosa lack med guldskimmer. I mörker och under lysrör ser lacket guldigt ut och sett från en sned vinkel ser det ut som Barbierosa, men i dagsljus kan man se båda färgerna. Jag är inte så jätteförtjust i den rosa nyansen, men älskar det guldiga.
Jag kan tänka mig att lacket är superfint till solbränd hud. Tyvärr är jag inte så förtjust i att ha bruna händer eftersom jag tycker att det ser ut som man har åldrar hud.


Lacket på naglarna under stark spotlight.


Nästa gång ska jag prova lacket på tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0