Trädäck även på framsidan

Jag hade trott att jag skulle få vila i måndags eftersom det alltid är jag som vill få saker gjorda och drar igång projekten hemma. Jag hade inte planerat något för måndagen och trodde att även A ville vila. Ack, så fel jag hade.

A ville bygga trädäck så det blev endast vila genom en lång sovmorgon. Efteråt blev det en lång byggdag, men efteråt hade vi fått en fin altan även på framsidan. Vi var verkligen trötta efteråt, men att ha byggt trädäcket på en dag är vi stolta över.

  
Gradvis förändring: Bilder från 15 juni 2010 samt 22 maj och 8 juni 2011.

 
Före och efter.


Jag tycker att det ser mycket trevligare och mer inbjudande ut med trädäcket. Det ser antagligen också mer välvårdat ut eftersom vi inte var så duktiga på att rensa ogräs mellan stenplattorna.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Trädäck är bra! Vad duktiga ni är!

2011-06-10 @ 07:03:10
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: The Way the Cookie Crumbles

Ja, det är mycket trevligare att gå på trädäck än på stenplattor.

Snart får ni komma på grillning och inspektera förändringarna:-)

2011-06-10 @ 09:21:25
URL: http://thewaythecookiecrumbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0