Allt tar slut...

Först fylldes det gamla fotoalbumet och jag fick börja använda ett av de som jag köpte i helgen.
Jag hade tur som samtidigt köpte fotoketter eftersom de jag hade tog slut i förrgår kväll.
Även pennan gav upp förrgår, så jag har fått ta den penna som jag haft hemma trots att jag inte tycker att den är helt bra. Jag köpte även en penna i helgen, men den var ännu sämre eftersom färgen flöt ut jättemycket.

Och fotohögen har nästan halverats. Det har gått ganska fort. Men det kommer antagligen att ta lite längre tid sen när A är hemma. Dessutom kommer de bilder på huset och renoveringen kanske ta längre tid att sortera.


Hälften av bilderna kvar att gå igenom. Syns det att högen blivit mindre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0