Fiberwigs mascara

I helgen testade jag Fiberwigs världskända mascara.

Efter ett lager ökade volymen och fransarnas längd minimalt. Innan jag applicerade mascaran använde jag en ögonfransböjare, men tyvärr bevarades inte de böjda fransarna; efter ett par timmar var de inte alls särskilt böjda längre.

Fiberwig ska egentligen användas i flera lager för att bygga upp och förlänga fransarna.

Efter att ha testat två lager av mascaran ökade volymen märkbart däremot blev fransarna inte så mycket längre. Denna gång höll sig fransarna böjda under lång tid.

De två största fördelarna med Fiberwigs mascara är att den sitter kvar; inga mörka ringar under ögonen (där min mascara ofta sitter på kvällen), och att den är lätt att tvätta av. Inga mascararester finns kvar, vilket oftast inte heller är fallet för mig med vanlig mascara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0