Ledighet

Så har den nästan tre veckor långa ledigheten börjat. Men jag är redan, eller snarast fortfarande stressad, men nu över att hinna att göra allt som jag vill och planerat tills A kommer hem. Och har jag hunnit med allt så finns det lite extra, t.ex. att klä in hattlådan med pappret som jag köpte i Japan, läsa ut boken...

Trots att jag är ledig händer det saker hemma. I måndags hade målaren spacklat väggarna hos oss. Och tyvärr hade både han och snickaren efterlämnat spår efter sig; damm, tapetbitar och sågspån... Förhoppningsvis kan jag städa övervåningen ikväll i alla fall, så att jag och Cookie inte och slipper dra runt smutsen i hela huset.

Förmodligen är de klara med allting senast imorgon så att jag kommer ha jättefint hemma snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0