Möblering hall

När vi hade satt upp garderoben frågade A mig hur han tyckte att vi ska möblera den inre hallen. Först svarade jag en stor växt, men efter några sekunders fundering kom jag att tänka på pianot hemma hos föräldrarna.

Jag tror inte att det skulle göra dem något att bli av med det. Pappa har till och med frågat när jag ska hämta/flytta det. Däremot finns det risk at syster skulle vilja ha pianot, men just nu har hon inte plats för det så jag tror inte att hon heller skulle ha några invändningar. Sen får vi se om hon vill ha det i framtiden när de har flyttat till större.
Pianot skulle stå bra i inre hallen eftersom vi annars förmodligen inte skulle utnyttja den ytan till något.

I den yttre hallen skulle jag vilja ha en vit bänk, men där är vi inte än eftersom vi inte ens har lagt klinker. Eftersom vi har valt svart klinker och även ena skjuttförren är svart blir det vit inredning i yttre hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0