Nålfiltsmatta - ett minne blott

I onsdags kom ändå hantverkaren för att lägga trappstegen.
Han och Cookie verkade komma bra överens så jag kände mig trygg när jag lämnade dem trots att jag visste att Cookie skulle behöva sitta instängd i köket ett par timmar när de skulle olja trappstegen och fram tills de torkat när jag kom hem. Men när jag kom hem så fanns det ingen katt instängd så jag hoppas att de lyckades lösa det på annat sätt.

Det var en vacker syn som mötte mig när jag kom hem. Vår fula furutrappa med brunfiltade trappsteg är nu en vit skönhet med smakfulla trappsteg i ek. Och trappstegen matchar nu golvet som vi lagt i inre hallen.


Trappan! Visst är den fin? (Ni som har sett hur den såg ut förut.)


Ännu en del av 70/80-talet i huset har försvunnit. Och det känns så bra! 


Kommentarer
Postat av: C

fint :)

2011-03-18 @ 17:19:34
URL: http://liebfrau.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Wow! Verkligen jättefint!

2011-03-19 @ 10:13:35
Postat av: The Way the Cookie Crumbles...

Ni får komma hit och fika när vi är klara respektive när ni är tillbaka till Sverige.

2011-03-19 @ 14:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0