Pyssel för en tid framöver

I onsdags kom en ganska rejäl bunt med foton som jag beställt framkallning av. Nästan 300 bilder från förra årsskiftet fram till och med Japan-resan.

Egentligen hade jag tänkt sysselsätta mig med fotona under tiden som A är på kurs, men nu har mer av hälften av tiden gått. Det tog en stund innan jag fick iväg beställningen eftersom jag dels skulle välja ut bilder dels redigera dem lite (ta bort röda ögon och rotera motiven rätt).


Alla 285 foton som framkallats.


Jag har köpt två nya stora fotoalbum. Egentligen behöver jag inte två album än, men det är skönt att slippa köpa ett nytt album nästa gång jag beställer framkallning.

Nu får vi se hur långt jag hinner fram tills A är tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0