Träningsvärk, here I come

Typiskt! I morse skulle ha varit sista träningen inför skidresan till Sälen, men träningen var inställd eftersom ledaren var sjuk.

Jag är redan otränad och behöver all träning som jag kan få. Jag tror att det ännu kan dröja månader innan jag får tillbaka den kondition och styrka som jag hade vid sista träningen före jul.

Sist vi åkte skidor (förra årsskiftet) fick jag ingen träningsvärk trots att jag är en ovan skidåkare och jag tror att det berodde på att jag var i så god form. Nu tror jag definitivt att har en tung träningsvärk att se fram emot efter skidåkningen; inte för att dagens träning hade hjälpt mot det. Men det får det vara värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0